Glutatyon

Bağışıklık sistemimizi güçlü tutmak, her türlü virüs veya bakteri kaynaklı hastalıktan korunmak adına son derece önemlidir. Bağışıklık sistemimiz zayıfladığında hastalıklara yakalanma riskimiz o denli artmaktadır.

Günlük yaşamın stresi ve bitmek bilmeyen koşuşturmalarımıza kötü beslenme, radyasyon, hava kirliliği gibi çevresel etkenler ve alkol, sigara tüketimi gibi kötü alışkanlıklar da eklenince insan vücudunda serbest radikaller denilen zararlı atomların oluşumu artmaktadır. Serbest radikaller birçok sağlık problemine zemin hazırlamaktadır. Kanser, alzheimer, parkinson, diyabet, damar tıkanıklığı bu sağlık problemlerinden yalnızca birkaçıdır.

Serbest radikallerin etkisiz hale getirilmesi için bağışıklık sistemimiz antioksidan üretimi yapar. Bu antioksidanların başında glutatyon gelmektedir. Fakat vücudumuzun glutatyon üretim miktarı, ihtiyacı karşılamakta yetersiz kalabilmektedir. İlerleyen yaş, olumsuz seyreden çevresel faktörler, dengesiz beslenme, kronik rahatsızlıklar gibi çeşitli sebeplerle üretim ile ihtiyaç arasındaki fark büyüyebilir. Bağışıklık güçlendirici serum ile bu durumun üstesinden gelebilirsiniz.

Bağışıklık Güçlendirici Antioksidan Takviyesi Serumu

İçerisinde etkin miktarlarda;

• Glutatyon
  • C Vitamini
  • Alfa Lipolik Asit

bulunan bağışıklık güçlendirici serumumuz ile ihtiyaç duyduğunuz antioksidan ve vitamin yüklemesi yapılarak vücut direncinizin arttırılması hedeflenmektedir. Daha güçlü bağışıklık sistemi, genel manada bütün hastalıklara karşı daha dirençli ve güçlü bir sağlığa sahip olmanız anlamına gelmektedir.

Hem Gençleşin Hem Bağışıklık Sisteminizi Güçlendirin

Serumumuz, içeriğinde bulunan glutatyon ve alfo lipolik asitin anti-aging etkileri sayesinde, bağışıklık sisteminizi güçlendirmenin yanında cildinizdeki kırışıklıkların azalmasına ve cildinizin daha parlak ve genç görünmesine de olanak sağlayacaktır.

Bağışıklık Güçlendirici Serumdan Kimler Yararlanmalı?

• Bağışıklık sistemin güçlendirerek hastalıklardan korunmak isteyenler,
  • Vücuttaki yaşlanma etkilerini minimize etmek isteyenler,
  • Genel olarak vücut detoksu yaparak serbest radikallerin etkilerinden kaçınmak isteyenler,
  • Doktorumuz aksini belirtmedikçe, daha sağlıklı olmak isteyen herkes,

Bağışıklık Sistemi Güçlendirici Serum Nasıl Uygulanır?

• İstanbul’da 5 Farklı Noktada hizmet veren kliniklerimizden herhangi birinde serumu uygulatabilirsiniz.
  • Uzman doktor tarafından, hemşireler eşliğinde serumunuz uygulanır.
  • Ağrısız bir şekilde enjeksiyon yoluyla uygulanır.
  • Ortalama 30 dakikalık bir uygulama süresi vardır.
  • Kaç seans uygulanacağı doktorumuzun ve sizin ortak kararınız ile ihtiyaçlarınız ve sağlık durumunuz doğrultusunda alınabilir. 1 ile 6 seans arasında uygulamalar öngörülmektedir.

Hangi Rahatsızlıklarda Etkili Çözüm Olabilir?

Genel olarak bağışıklık sisteminizi güçlendireceği için aslında birçok hastalığın meydana çıkmasının önlenmesinde etkilidir. Ancak özel olarak belirtmek gerekirse;

• Kalp Damar rahatsızlıkları
  • KOAH
  • Kanser
  • Diyabet
  • Kronik yorgunluk
  • Parkinson Hastalığı
  • Huntington Hastalığı
  • Lyme Hastalığı
  • Cilt Lekeleri

gibi problemlerinizde, özellikle de zengin miktarda glutatyon da içeren serum takviyemiz faydalı olacaktır.

Daha detaylı bilgi ve randevu için bizimle iletişime geçebilirsiniz.